Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

Metal music through Ρεμπέτης Μεταλλάς eyes....

Hello Μεταλοκεφαλοι Εγκεφαλοι αναγνωστες αυτουνου του τιτανομεγιστοτεραστιου blog, σημερα εχω σκοπο να μιλησω για ενα απο πιο ομορφα σκληροπυρηνικα αλλα παραλληλα γαληνια ειδη μουσικης παγκοσμιως! ΝΑΙ καλα καταλαβατε θα μιλησω για τον Justin Bieb ( πορτα ανοιγει αποτομα και υπαρχει ενα πιστολι στον κροταφο μου )
" Σε περιπτωση που ολοκληρωσεις το ονομα υπαρχει μια πολυ μεγαλη πιθανοτητα το κεφαλι σου να γινει διαμπερες"
"Καλα καλα θα μιλησω για τη μεταλ...πωωωωω-.-" "
Λοιπον, θα μιλησω για αυτο που θελει ο κυριουλης με τα μουσια διπλα μου!
Μεταλ ρε ΜΟΝΟ ΜΕΤΑΛ.....ποσο δυσκολο εινα να το καταλαβει κανεις?
Οχι ομως μονο ενα ειδος...ΟΛΑ ΤΑ ΕΙΔΗ ΤΗΣ ΜΕΤΑΛ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΚΛΑΔΙΑ ΤΗΣ  ΣΠΕΡΝΟΥΝ!
Προτειμω να μην εχω τσιγαρα για ενα μηνα παρα να χασω συναυλια με Μεταλ μουσικη!!!
Ειναι εθισμος..!
Μεταλ λοιπον ενα ειδος μουσικης το οποιο ειναι παγοσμιως καταξιωμενο απο δισεκατομμυρια ανθρωπους.
Βρισκει οπαδους της σε καθε ακτινα του πλανητη μας ( απο το κεντρο της Γης) αλλα επισης βρισκει και ατομα που τη μισουν! Βασικα πιστευω οτι η ανικανοτητα κατανοησης του πραγματικου ηχου της μεταλ ειναι αυτο που τους κανει να μην τους αρεσει αυτο το ειδος μουσικης. Αλλα ποιος χεστηκε? 
Με λιγα , απλα , περιεκτικα,ομορφα λογια το να περιγραψω αυτο που νιωθω για τη μεταλ ειναι σαν να προσπαθω να βρω τα ορια του συμπαντος ( και μην πεταχτει κανας εξυπνακιας και μου πει καμια επιστημονικη θεωρια :P ).
Υστρογρφ...
Υστεροφημ..
Υστερρρ...
Σημειωση μετα το τελος του γραμματος 
Εχω φτιαξει μια εργασια σε powerpoint με θεμα "Η ιστορια της μεταλ" δεν εχει soundtrack αλλα εγω προτεινω να βαλετε το Iron Man...οι χρονοι τους ειναι ακριβως οι ιδιοι! Οποιος θελει να την παρακολουθησει ας μου στειλει ενα μηνυμα στο e-mail μου greekfreaklev@gmail.com!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου